Real Teacher - Spesel Muharram

by 9:01 PG 10 DiaLoG
SPESEL MUHARRAM


today




future


Nur Al-Amin ahmed

Developer

CGartist, motion grapher, animator, Love Sketching, Photography, gunpla, loves Coffe, Tea, Nasi Lemak | above all, im just passing by Muslim.

10 ulasan:

  1. @ijA

    Berlaku apabila semua nak ganti dengan teknologi

    BalasPadam
  2. kekekekeke idak la smpai gituu kot heheheh =p

    BalasPadam
  3. @hidamana la tahu kan? skang ni da macam2

    BalasPadam
  4. sgt! budak2 sekarang dah xmaen kt luar..means tak explore dunia dgn sendiri..like panjat pokok ke..maen api2 ke..maen pondok2 ke..sume duk melekat kat kerusi meja yang ade laptop..kt tv y ade ps1/2/3/4/10...xreti nak hargai perkara yang sebenar..sume maya belaka...

    BalasPadam
  5. @hannan Tapi fikirkan la sejenak, budak2 skang pun berguru ala maya, xbertalaqi cam dulu - adakah ilmu mengalir secara rohani(berkat), mungkin jugak ni puncanya manusia hilang nilai kemanusiaan, kematian pun jadi mende biasa, xde rasa takut mengingat ALLAH

    BalasPadam
  6. aha..osem. tapi betul gak, lifeguard tu tak yah susah2 terjun, tekan suis kosong kan kolam tu je la hahaha
    -din

    BalasPadam